still in love with who I wish you were

Back again.
Har nu legat och sovit i några timmar skulle jag tro. Det där med att vara vaken till klockan sex och sova tre timmar har tagit ut sin payback nu. Låg och kollade lite på film för jag kände nämligen inte för att vara ute idag, Bring it on blev det eftersom det var de som fanns tillgängligt på kanal 3.

Har varit nere och köpt glass med syrran nu, tror vi ska sätta igång någon film och äta lite. Blir en mysig hemmakväll, som alla söndagar i princip. Söndag är alltid söndag, always. Ikväll är det marathon med hemsöka hus och de programen ni vet. Ska försöka titta på ett iallfall, förra söndagen gick det ju inte så bra då jag somnade innan de ens hann börja undersöka huset. Ohyes. 

Imorgon blir det troligtvis att åka till växjö med Evelina. Får väl se om min tå pallar trycket, men de ska nog gå. Den börjar faktiskt arta sig nu, inte lika fetto längre. Feels good! Nähä, min glass väntar så snällt i frysen. Tror jag ska sällskapa honom där, eller, han med mig. Så får de blir. Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0