no need to rush

Då var en fin kväll avklarad. En fin lördag. Från stund till stund. Det började iallafall med att jag pös ner till Evelina. Där satt Paulina med färgen i håret och vi pratade lite. Fick mera besök, och vi började fixa oss i en ganska långsam takt. Där efter kom Lisa, och vi fortsatte fixa oss. När vi var klara satte vi igång benen mot fjällgatan. Där var musiken hög och stämningen helt okej. Trots det var alla lite sega kändes det som, och det var även jag. Fast det var ändå riktigt roligt att få träffa de flesta igen, det känns som evigheter sedan jag träffade dem och det var det väl troligtvis också. En kort evighet. Kvällen slutade väl hyffsat tidigt och klockan 2 satt jag och syster och åt nattamat. Pasta och köttfärssås. Haha! Nattamat är alltid gott! Sedan kollade jag lite på tv och somnade.

Idag är klockan 10,51 just nu, jag känner mig trött och vill nog helst bara ligga i sängen idag. Så vet vi alla att det nog inte kommer att bli. Min mamma lär väl bossa runt mig i huset. Med tanke på hur mitt rum ser ut så skulle jag förstå henne till 100%.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0