step out of your life

Idag har jag tagit det grymt lugnt. Bara flängt runt hemma, från soffa till soffa, säng till säng. Ja, jag har vilat näst intill hela dagen. Fast det har varit guldvärt! Det är inte förrän nu jag tagit tag i något. När jag väl gjorde det tog jag ett varmt bad med hårinpackning och sådant ni vet. Som jag sa. Riktigt skönt och nu känner man sig renare än aldrig förr. Efter det tog jag tag i städningen på mitt rum, så där är det galet fint nu. Så fint jag någonsin kan få det menar jag.

Ikväller vet jag inte vad jag ska hitta på. Det känns som att alla är ganska döda efter igår, so am I.  Antar att det blir en lugn hemma kväll, även om det dock sägs vara fest ikväll också. Fast det blir nog alldeles för mycket då tror jag. Nej, jag tänkte plocka fram de sista av min glass jag köpte och smaska i mig den medans en film rullar. Måste ju njuta av resten av lovet på ett bra sätt, right? Film och glass!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0