2009

Med en kopp te i handen kan jag konstatera att det har varit en bra dag. Jag har precis kollat på A cinderella story på 3an. Det vore ju inte så galet om man vore askungen i den filmen med chad michael murray. Inte det minsta tokigt. Så är inte fallet och istället sitter jag och njuter av teet och fortsätter att skriva på min sammanfattning av året. Utan att vara färdig kan jag redan nu säga att det kommer att bli en jävligt lång läsning för den som orkar. 6 a4 sidor med 1,15 radavstånd i word och jag har tre månader kvar. Enjoy the reading. För den som orkar ta sig igenom hela texten får en kaka!

förresten kan jag inte förstå att 2009 snart är över. Tiden har gått galet fort.
Nytt år, nya möjligheter?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0