only liers, but we're the best

Sista torsdagen i skolan för året. Vi har gjorde väldigt mycket för sista gången detta året. Sista idrotten, sista engelskalektionen, matte, bio. You name it! Känns lite tråkigt, men tanken på lite lov nu känns faktiskt mer än okej. Idag har vi städat i tekniksalen och salongen. Dammade hyllor, tvättade stolarna, lådorna, kammade ur frisyrer på dockorna, som för övrigt var ett helvete. Efter det var det dags för julbord! Lite vip i matsalen och frisörerna fick gå före alla andra. Efter lite missförstånd, egentligen var det floristerna som skulle ha företräde. Vi klagar inte, vi slapp den mil långa kön iallfall. Efter lunch hade vi film-mys. Confessions of a Shopaholic, lussebulle, pepparkakor, julmust och clementen. Kalasgott!

När vi slutat gick vi in mot stan och tänkte julshoppa lite. En klippkappa fick följa med mig hem. Inte mycket till julklapp dock. De skjuter jag upp på lite till ser det ut som. Träffade på min älskade, saknade, braiga fisk i vimlet också. Snacka om chocktillstånd, hehe. Åh vad jag saknar henne! Träffade på en Johanna också, lite chitchat och sedan vände vi och gick varsitt håll. Vi fortsatte bort mot tåget.

Nu rullar o.c på högvarv här hemma i dvdspelaren. Jag är hungrig, för odjuret till syster var inte generös nog att spara pizza till mig, hehe. Så jag får fixa käk själv ser det ut som. Kan bli en tuff natt ikväll, studentfest och efterfest i våran lya. Help me god!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0