uppesittarkväll

Jag somnade och jag drömde! 2 väldigt konstiga drömmar. En med norska killar, och en vars någons farfar fick hjärtattack på hartmans hörna. Såhär, dagen innan julafton är det inte okej att drömma om något annat än grinchen, typ. Jag har iallfall varit duktig och julstädat här lite. Särskilt på mitt rum, där det behövdes som mest så att säga. Renbäddat, dammat och så vidare. För ni vet, det finns ett ord som heter renbädda. Alla verkar inte veta det.

Nu hade jag och martina tänkt att lägga oss och kolla på santa buddies, knäcka lite nötter, äta lite gott och mysa. För ikväll är det ju uppesittarkväll, då ska man bunkra  upp med godsaker.

hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0