1a februari

Kan ni tänka er? Att det redan har gått en månad på 2009. Helt knäppt. Tiden går så rysligt fort. Under första månaden på detta året har jag redan hunnit med så mycket. Haha, och vet ni vad? Jag tänker börja med "mitt gångna år" redan nu. Att sätta ihop bilder och så vidare. För när det sedan är december igen, och denna årliga sak ska göras om, kommer det visa sig att jag glömt bort allting. Så lika bra att klistra ihop lite bilder nu när man fortfarande minns. Så ska göra det snart. Men först ska jag gå en lång runda med hunden, duktiga Kristin som är ute och går hela tiden nu för tiden.

vet inte om det blir någon träning för min del idag. Känner mig inte på topp idag, och jag har några svaga minnen om att Pernilla sa att hon inte skulle dit. Hur kul kommer jag att få det då, på en skala? I'm just saying! :D


<3



Kommentarer
nilla

Haha, svaga minnen;) Nej jag ska inte dit, så njaa det blir nog inte så kul då:O <3

2009-02-01 @ 11:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0