am I good enough for you?

miércoles.
japp, det är vad det är idag alltså. Började dagen med eget arbete, inte så tokigt nä, för det blev bara en massa massa prat. Hade ingen riktig idrott idag för vi hade teori istället. Ska skriva en träningsdagbok under fem veckor nu. Där vi ska antecka vad vi äter och hur vi tränar. Haha, jag får nog se till och träna på riktigt den här gången. Förra idrottsuppgiften vi hade med Fredrik så skrev jag bara att jag hade tränat, när jag egentligen inte hade det. LAT (!) kallar jag det.
Eget arbete två lektioner till, och sedan lunch. Kan väl passa på att säga att maten var skit. Ingenting på disken var gott. Så jag levde på knäckebröd. :) Sista lektionen hade vi genomgång, sjukt drygt. Men det var nog den sista på ett tag, förhoppningsvis :) Nu är jag iallfall hemma, ska snart gå ner och möta martina i byn för den lille late orkar inte gå själv. haha, loj!

Ikväll har jag lite plugg att göra. Ska läsa igenom svenskan, eftersom vi har det jätte stora nationella provet imorgon, göra båda spanska läxorna (mailet och pappret), och ja, ww2 och mellankrigstiden hade jag tänkt att skriva färdigt också :) Ska försöka ha så lite som möjligt att göra, skönt att bara få ta det lugnt hemma och i skolan sedan. Har spanska prov nästa fredag, och ett inlämningsprov i NO också. Någon gång,  men de är då.

Imorgon som sagt blir det till att göra provet i ca 3 timmar, sedan ska vi kolla på american history X resterande av dagen. ska även få tillbaka ww1-arbeterna! nervöst är det faktiskt lite ^^,
Nmjaawe, nu ska jag pysa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0