and if you wondering why

då är den ljuvliga måndagen över :D. haha, fast ja, ljuvlig vet jag inte om jag kan påstå att den har varit. Mer liksom, chill. Började dagen med temagenomgång med 8orna. Fick ganska bra grupper trots allt, jag och salome är ju i samma. Efter det hade vi svenska, skulle planera vårterminens lektioner typ. Efter långt eget, gjorde ingenting. Sedan engelska och lååångt lunch. Idrott med vikarie, tänkte att det skulle bli ganska chill. Men icke sa nicke, det blev styrka och motion. Träningsvärk, jatack! Eget sista lektionen och sedan kom papi och hämtade mig :D Glad blev jag som slapp gå hem iaf :)

Träning på kvällen. Idag gick tiden faktiskt fort och vi hade int så tråkigt idag. träningen har blivit bra mycket bättre. Får väl se hur länge detta håller sig. Jag säger bara : MER TRÄNINGSVÄRK! Goosch, jag kommer vara invalido ett bra tag. Haha. nu har jag ätit mannagrynsgröt och ska sanrt sätta igång lite med hemprovet i NO. Sjukt gött att slippa skriva ett prov på tid i skolan, mer chill att göra det hemma liksom :)
jomen! =)
Imon är det tisdag, vilket betyder att de är slöjd. Tackar man inte nej till iaf :) Ha de bra iaf!

fett gammal bild! hohohohoho


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0