and it's killing me

Tack så hemskt mycket ni alla som säger en massa snälla saker. Det värmer nått så otroligt ska ni veta.

Jag har lyckats ta mig igenom denna dagen med nöd och näppe. Har satt upp ett par bilder på väggen som jag kan kolla på innan jag går och lägger mig varje kväll och minnas alla roliga och söta stunder vi hade. Detta ska dock inte bli ett deppigt inlägg. Kvällen har ängnats åt att skriva hemprovet i biologi. Jag började för ca en halvtimme sedan och är nu på fråga två. Ni förstår  säkert vad jag vill få sagt med detta. Det går riktigt trögt framåt. Har växlat mellan att skriva lite so också, som går en smula bättre. Fortfarande inte bra, men bättre. Mycket inlämningar och sådant känns det som nu, eller så är det bara för att jag ligger efter mycket som det känns så. Missade vår första dag med temat, lite tråkigt, men vad gör man. Jag måste ju ändå stå ut med dessa 8or i några veckor framöver. En dag klarar jag nog mig utan dem :)

Imorgon är det tänkt att vi, med klassen, ska åka ut till diö ishall för att åka lite skridskor. Själv sätter jag mig väl på bänkarna och tittar på alla. Har inga skridskor plus att jag inte är så sugen på att skämma ut mig. Nivet, bambi på hal is. nejnejnej! Funkar inge vidare :) Nä, jag får väl bege mig ut till tv rummet igen, för att slutföra mina studier. BLÄ!

än en gång, tack alla!
Sara&Salome - ni är guldvärda!
förresten, som ni kanske märker har jag bytt header igen, haha. förvånade blir ni säkert :) pusss på er ;*


Kommentarer
Paulina

Svar: Ohh taaaack snälla..gud vad glad jag blir!

Ha en trevlig kväll!

KRAM!

2009-02-11 @ 20:24:23
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
jane

hejjjj svejjjss

2009-02-11 @ 20:41:23
URL: http://brunettjane.blogg.se/
tusensanningar

Hej, jag tittade in för att tacka för din snälla kommentar. Sen läste jag om din vovve och började nästan grina.. Min voffe dog i höstas och det blev sjukt tomt, mycket värre än man kan tro. Uusch. Ta hand om dig.

2009-02-11 @ 22:16:18
URL: http://tusensanningar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0