I found God on the cornor of 1st and Amistad

Åh fan vad härligt det var att vara ute och gå en runda. Med Johanna dessutom! Gick som sagt ner för att kolla på hockey när några spelade. Träffade även på ludde robin och de gamla gänget som man faktiskt saknar en hel del! Stannade någon timme, sedan gick vi vidare hemmåt. Klockan 4 befann jag och Martina på vårdcentralen. Dags för andra sprutan för livmorderhalscancer. Det var klart på bara några ynkliga minuter. Jag gick hem, hon gick till byn. Så när jag kom hem åt jag och sedan kollade jag färdigt på filmen, heelmysko.

När martina kom hem blev det kladdkaka och the grudge 3. Jag somnade  och hon kollade. haha. fan att jag aldrig lyckas hålla mig vaken, dock borde jag kanske vara glad för det. Annars hade jag nog drömt mardrömmar inatt. :) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen drar jag på filmkväll hos någon, eller så ligger jag hemma och vilar upp mig :P. För imorgon ska jag nämligen till ullared, with Johanna. Ska bli fettmys. Så det blir att hoppa i sängs tidigt ikväll, så jag inte försover mig som jag gjorde när jag skulle till växjö med sara (a).

Nä, nu ska jag pyrra! vi hörs! :)

haha fett old! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0