I'd rather give my ego another push

Det har uppstått ett maximalt stort problem. Jag har nämligen en massa ny musik jag vill lägga in på mobilen, riktigt bra låtar pratar jag nu om. Men jag har inte inskaffat något nytt minneskort, så jag har det gamla på 512 mb eller vad det nu är. Och det är ganska så överfullt, och jag vill inte radera några låtar. Dagens ilandsproblem tycker jag, en liten skitsak tycker ni. Haha.

Nu har jag iallfall roat mig med att lägga in bilder på Facebook och taggat en massa personer. Har jag för mycket fritid eller har jag? Yees! men ska iaf sätta igång med spanish nu. Få de klart och så. Nöter min braiga musik samtidigt, det kommer gå smärtfritt. Just nu är det Erik Hassle - Hurful som spelas. åh, jag är kär, i låten!


You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful


Kommentarer
susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-04 @ 17:05:26
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-04 @ 17:24:14
URL: http://tyrassusans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0