infinity

Friiiday. Jag har fina planer för idag. Jappjapp. Ska nämligen ner och bubbla på aktivitetshuset runt halv 5, med min fina Eve och min fina Titti. Ska bli mys, lite spadags känsla liksom, såhär i slutet på lovet. Men det blir först om några timmar.

Kan berätta om gårkvällen istället. Jag trampade raskt hem till Simon på min cykel. Medveten om att det var svinit halt ute, så jag cyklade inte så fort, eftersom jag inte ville upprepa misstaget jag, för ett par veckor sedan, såg någon annan göra i precis samma kurva. HAHA! Väl hos simon så pratade vi lite, fick för oss att göra friterade bananer (vilket kaaanske var en av anledningarna till varför jag tog chansen att dö för att cykla ner till honom), det var sjukt gott. Det kommer jag ju lätt att göra här hemma någon dag, och bjuda min kära familj på. Vi spelade buzz och pratade om mjölk. När jag berättade om att jag alltid, som barn, drog undan glaset när jag inte ville ha med, så insisterade Simon och berättade att han också gjorde likadant. Men det gjorde minsann inte Salome, som klämde ur sig en kommentar, något i stil med; - Det gjorde inte jag, jag ville alltid ha mer!
hahaha, ni som inte förstår någonting kanske tycker det låter urtråkigt, men vi som vet och var där, vi vet! haha! Buzzen gick förövrigt inge vidare för min del, men vad hade jag räknat med? Vid halv 2-tiden blev jag trött, och  tog min fina cykel och rullade hemåt. Jag somnade på studds. Men vi hade en bra kväll tycker jag allt kära vänner.

Nu ska jag käka fruullle. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0