I've become somone

tisdag. Vilket började med slöjd, som så alltid är väldigt slapp. Jag gasade på med symaskinen och hann en bit. Efter det hade långt eget pass, vilket var urtrist. Vi gör ingenting på våra lektioner numer, haha, inte för att det inte är slappt, men det är ganska tråkigt. Sedan var det lunch, och efter det spanska. Lyssningsprov, som var skitsvårt, och så fick vi tillbaka våra spanskaprov. Ingen i klassen spikade något mvg, lättnad. Det blev ett vg iallfall, så jag är nöjd. Sista lektionen var eget och jag och Gurra körde lite luffarschack.

Kvar över två drog vi oss hemåt. Jag och simon traskade och vi sprang in på konsum, för han ville köpa färdkost, haha, och sedan vidare till väskan för jag skulle köpa nagelolja till mina fina, men ack så flisiga, naglar. höhöhö. Nu är jag iaf hemma, ska snart ta något och tugga på, sedan sätta mig och göra lite saker som jag inte är klar med, och eventuellt städa rummet, haha. Vilket troligtvis inte kommer att bli av, som alltid. Men man kan alltid hoppas ja :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0