lost and isecure, you found me

Goddagens!
Det blev en runda till skolan idag efter många om och men. Kände dock att jag skulle missa lite om jag inte stack dit, mer än jag missade igår vill säga. Sedan kom jag på att vi skulle till ishallen i cirka en och en halv timme. Men jag hade missat allt viktigt till provet i spanska som vi har imorgon.Sucky sucky. Jag är inte så värst sugen  på prov just nu, eller, när är jag någonsin det egentligen?
Iallfall. Jag åkte faktiskt lite skridskor idag, fick låna ett par, ganska små, men fungerande skridskor. Dock befann jag mig inte på isen mer än ett par minuter, (10 på  sin höjd) då jag fick ont i fötterna och var sugen på varm choklad. Resten av skoldagen var seg.

Trevlig promenad hem med Johanna, mycket snack. Nu är jag hemma, kränger lite melon, mummaaa! :) Ska snart fixa lite papper och så, inför barngympan som är ikväll. Efter det blir det till att plugga spanska, och även skriva färdigt NO:n som jag inte blev riktigt klar med. SO:n sket sig, och jag var tvungen att lämna in den idag. Vilket jag gjorde, men vafan! :) Det väl bra. Nu ska jag fortsätta gnaga sönder melonen, vi hörs ikväll :) pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0