my hands are cold

Nu slipper jag oroa mig över om jag kommer in på balders eller inte. Förbiljetten är ju faktiskt kirrad nu! Gjorde även en mycket god gärning och la undan tre biljetter till. Snällt va?

Iallfall. Träningen med barnen gick bra, de är så söta hela bunten. Och jag blev överlycklig när jag upptäckte att jag slapp cykla i ösregnet till klöxhult. Tack gode gud den som uppfann bilen, kunde kanske göras aningen miljövänligare. Kollektivtrafik (y) Haha. Nu har jag varit duktig och gjort klart engelskan, och nu håller jag på att göra lite spanska. Sedan är det nog rätt chill skulle jag tro. Jag ligger inte så efter som jag först trodde att jag gjorde, vilket är bra! Way to good!

Nu ska jag fortsätta nöta spanska och sedan ska jag nog sova. Om ett par timmar alltså, inte ännu. För nu är jag alldeles för pigg, kaffelatte säger jag bara. Mumma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0