no one to hold on to

Hade ni en bra alla hjärtans dag? :)

Min var faktiskt helt okej. Inte världsbäst, men helt okej. Började då med att johanna kom hem dåva, och vi startade med att laga pizza. För att vara ärligt så blev det riktigt lyckat, vill ju dock inte skryta allt för mycket med mina kockkunskaper :) haha! Sedan trillade alla tjejer in och vi åt, och så. Sedan kom killarna och vi kollade på melodifestivalen och på vilddjuren. Sjukt dryg film, så jag eve och adam satt mest på mitt rum och pratade. Haha! :) Men ja, som sagt, det var väl trevligt.
Kvällenshöjdpunkt var lätt Eve!
- Titti kommer ju sagga ner sig.
hahahahah!
inte ordpunkt där, men det var väl på ett ungefär så hon skulle säga, hon avbröt meningen efter att ha påbörjat ordet "sag...." sedan upptäckte hon att det var fel ord att använda. haha! :)

Nu har jag precis varit ute och gått med lille Kelly. Som vi för övrigt ska ta hand om denna veckan. Adams hund alltså. Super söt är hon :) Känns inte lika tomt längre, men ja, lär väl göra de sedan när hon väl ska hem igen :/:/! Men så ska vi inte tänka nu, nu har jag henne i en vecka medans familjen Skoog åker skidor. Haha :)

Idag har jag inte mycket planerat, ikväll ska jag iallfall pallra mig ner till träningen, men nu ska jag äta :) puss!

ni kan ju tänka er hur tråkigt vi hade :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0