show him what I got

tjobidooo!
Dansträningen gick finemangpang och jag känner att jag börjar hänga med i svängarna, lite mer än förra gången iallafall. Dock inte helt. Jag konkade på Elin på hemvägen, bak min cykel. Men det var bara mycket trevligt med en liten pratstund, och nu sitter jag här igen. Har inte gjort något vettigt under hela dagen, och inte sedan jag kom hem från träningen. Nu blev jag plötsligt väldigt deprimerad för att det faktiskt är skola imorgon. Ångest över hela skiten. Jag orkar inte mera skola. Men i helgen är det iallfall ängelholm och balders. så lite har jag faktiskt att se fram emot! :)

Jaja, nu ska jag fixa något, vad vet jag inte,
och ta mig en riktigt funderare på livet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0