the last word you ever said

Ååh nu är det snart friiday! Veckorna går alltså riktigt fort nu för tiden. Det var annat när man var mindre, då man tyckte en vecka var ungefär lika länge som ett år. Men nu jädrar har loken satt fart, jo minsann!

Idag hade jag förväntningar om att få se resultaten av våra svenska nationella prov, men icke. Vi lär nog aldrig få se glimten av dem igen, inte någonsin verkar det som. Eller kanske om sisådär 300år kanske. Skulle fått se våra lyssningsprovs papper idag också, provet vi gjorde i spanska, men det fick vi tydligen inte heller. Vi får ju aldrig tillbaka något vi lämnat in typ, inte konstigt att man inte vet vad man ska göra för att förbättra sig om man inte ens får tillbaka gamla saker. Jädrans lärare!


Jag cyklade hem i ösregn idag. Glad blev jag, blöt också. Så nu har jag bänkat mig i soffan framför datorn, med ett täcke. Ska försöka få lite värme i kroppen, har dessutom gjort iordning en kopp med te, blev ruskigt sugen på det nu. haha. Så ska surpla i mig det, samtidigt som jag ska göra iordning inför barngymnastiken ikväll.
time to go, vi hörs senare buddies! :) puss!


take me back! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0