truth hurts

Godmorgon. Har precis stigit ur duchen, vaknade ganska tidigt idag. Runt 8 närmare bestämt. Mitt knä bultar smärta och det kännes som att jag börjar bli förkyld. Allt på samma gång. Och så är det ju fest ikväll, man vill ju kunna skaka loss lite med, så får hoppas att knät ger med sig.  Nä, men ska börja packa iordning allt jag ska ha med mig, plattånt, volymtång, trippeltång, kläder, skor, smink, och allt det där och bege mig hem till eve. Där ska vi samlas några tjejer och fixa iordning oss. Sedan beger vi oss mot festlokalen och har en väldigt rolig kväll tillsammans. Men nu är det mat som gäller, för jag är grymt hungrig.

don't wanna leave you behind.


Kommentarer
paulina

skulle man kunna få låna din trippeltång ikväll? inte för att jag kommer att klara av att göra det själv men kan iaf prova? (a).

2009-02-21 @ 12:09:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0