you can cry how much you want

Nu är mami hemma en sväng, sedan pyser hon och huset är mitt :)
Ingen har ännu knackat på dörren, så det är lite ensamt faktiskt. Men snart kommer johanna, dock mer än10 minuter sen... ja, vi alla äger ju faktiskt inte en klocka, jag klandrar henne inte :) Jag roar mig istället på annat vis. Är bortsett från det jätte hungrig, och min mage skriker nonstop. Tecken på att de faktiskt mååååste komma, typ nu?! :)

imorgon åker min fisk till sälen. mina ögon gråter. Men om en vecka är hon hemma igen :D!


när man inte har något annat vettigare för sig.



Kommentarer
Li Åwall

Glad alla hjärtans dag tjejen!

2009-02-14 @ 19:33:47
URL: http://finest.se/li


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0