you're not the only one with feelings

haha, gud vad dålig jag är att kolla på film. Jag startade Slumdog millionaire, men såg max en halvtimme. Sedan blev jag jättejätte trött.. Haha. Jag är så jävla dålig alltså, konstaterat på alla hörn. Jag antar att jag borde kolla film mitt på dagen, då det fortfarande är ljust ute. Då kan jag ju omöjligt somna.

Ja, känns som att lovet börjar närma sig sitt slut. Det är redan torsdag imorgon. Gud vad tiden går fort. Imorgon har jag inget planerat, hoppas på fint väder som vi haft i veckan. Kanske drar mig ner mot klöxhult och se om det är några pulkaåkare i farten, eller några hockeyspelare att snacka med. På kvällen är det efterlängtad barngympa. Undra vad för mysko saker som händer denna torsdag. Haha, förra veckan var något riktigt att ta tag i, verkligen. Inte att dem är stökiga eller något, utan, ja, haha. Jag och Eve vet iaf! hoho!

Men nu ska jag vara social med.... ja, vem som nu än vill vara social!
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0