härlig dag

tjofräs!
Shit vad denna dagen har gått fort. Klockan är redan halv 4, mer än det. Har iallfall hunnit med en del faktiskt. Började dagen med att dra ut en runda för pappa skottade snö. Så lekte lite med vovsingen ute. Sedan åkte vi ner och handlade en massa. Jag och syrran fick en varsin impuls att vi skulle färga håret. Så vi köpte lite hårfärg och blandade i det när vi kom hem. Blev väl helt okej på mig. Blev aningen mörkare, men mest för att täcka min fula utväxt jag hade. Visar kanske bilder senare om jag orkar lägga ut dem. Jo, innan dess var jag och pappa ute och skulle gå med Gucci en liten längre runda. Haha, fast den blev inte så långt, för hon verkar vara rädd för bilar och sätter sig ner varje gång det kommer en. så det  tog sin lilla tid ja! Haha! :) Men vi hade det trevligt anyway.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem, ska fylla i lite papper som ska skickas in, och så ska jag läsa ut boken så jag slipper läsa mer i veckan. Har ni haft en bra sista lovdag änsålänge då? :) vädret är ju så himla härligt, sol, snö och några enstaka minusgrader. Riktigt skönt och behagligt att vara ute, så har ni inte varit ute ännu, gå ut!


Kommentarer
Ida

Låter som en härlig dag :) Superfin hund du har föresten. :)

2009-01-07 @ 15:46:55
URL: http://typexakt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0