ladies night!

Tjejkvällen igår var toppen. God mat, god dricka, och mycket bra sällskap. Ja, vad säger man? Hellyckad kväll! Började kvällen med att äta lite tacos, och prata lite gammla minnen. Något som skärrade upp oss aningen vad när vi pratade om andar och svarta madam. Det var ett ämne som följde med oss hela kvällen kan jag lova. Det var det enda man tänkte på  när man skulle gå hem sedan. Aja, iallfall. Efter vi hade ätit så spelade vi något spel, kommer inte riktigt ihåg vad det hette, men det  var roligt. Jag och mitt team som bestod av Johanna vann ju två gånger dåva :))
Later on spelade vi rockband vilket vi också sysselsatte oss hela kvällen. Och min kväll där slutade halv 2. Sedan knallade jag hem. Men tack för en riktigt trevlig kväll, och tack för att jag fick komma :) Kanske jag till och med visar lite bilder där ifrån, we'll see! :)

fler tjejkvällar tack!


Söndag idag. Buttert. Inga särskilda planer. Men måååste verkligen skriva på mitt arbete. Innan dess måååste datorsnubben ha kommit med min dator. Annars ska jag nog se till att det är han som skriver mitt arbete resten av kvällen!


Kommentarer
J0hanna :)

tack för igår :D

2009-01-18 @ 16:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0