hohoho, tidsfördriv!

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? det har varit väldigt upp och ner.
Bättre än förra året? absolut, detta året har varit mycket bra, trots nedgångarna
Har du träffat några nya vänner? massor
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? hällevikslägret
Har du flyttat under år nollåtta? nej, det har jag inte
Har du hittat en ny låt som du älskar? en hel del =)
Isåfall vilken? svårt att komma på nu såhär. men neyo - mad är bra
Har du druckit alkohol? ja, jag har nog de ja!
Har du kysst en främling? yäs!
Har du haft sex med 2 personer eller mer? jopp


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? alldeles perfekt, och mindre bra.
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nix.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?  nej, tack för det!
Har någon i din släkt avlidit? ja, tyvärr. morfar min.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? njet.
varit i slagsmål? catfight!

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? gör väl alla
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? haha, nått så djävulskt.
har du ljugit för en vän?  någon vit lögn.
Har du varit ute en hel natt? jao!
Har du blivit tagen av polisen? haha, nä. good girl!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? det också.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? gemöskolan, efter blir det förhoppningsvis jb.
har någon varit elak mot dig i skolan? händer varje dag :)
Hatar du ngn på din skola? hatar är starkt. men ogillar, japp.
Har du gjort ngt fram steg? en del.
Haft alla rätt på ett prov?  ganska så nyligen faktiskt ;).

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? jajemen. adam + en del av hans känningar.
Har du förlorat en vän? en hel del actually :/
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? nej, men är på god väg
Har du gått bakom ryggen på en vän?  nä
Har du ljugit för en bästavän?  nej, inte om något allvarligt. vitlögn ^^,
Har du haft en relation med en vän? relation med en vän? Kompisrelationer.
Har du många tjejkompisar? jag har många! många bra :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0