use your head, follow your heart

Det märks ju att man inte har tränat på århundrade alltså! Som man kanske kunde räkna ut så kom jag aningen sent till träningen, då de redan hade hunnit sätta igång med styrke träningen. Jag ska säga att jag är lite glad att jag missade den faktiskt, usch, det kunde ha slutat illa. Min så ovältränade kropp skulle inte klara de, hähä. Sedan hade vi våran "extra"tränare där eller vad man ska kalla honom. Han gör det inte lätt för en. Allt ska vara perfekt, inte de minsta fel får förekomma. För då är man huxflux dålig. Iallfall, denna man berättar vad vi ska göra för att göra det rätt. Och ni kan ju tänka er hur det går, ni vet när hjärnan överbelastas av tusen saker man ska tänka på. Det blir pannkaka av det hela. Att sammanfatta träningen så gick det ju då inte så jättebra. Men första träningen är som att lära sig gå på nytt, eller hur? Så ska det vara tycker jag, då känner man sig bra sedan när man lär sig något mer :)

Ikväll har jag försökt börja lite på mitt ww1 arbete som ska vara inlämnat på måndag. YEEY! Jag fattar iprincip inte ett smack och det går att skriva hur mycket som helst om det, verkar det som. Vi måste begränsa oss på 2 datorskrivna sidor, jag vet inte riktigt hur det ska gå till faktiskt. Har även försökt läsa lite i boken, 80sidor kvar. YEEY (igen) måste jag nog säga! Jaja, nu ska jag inte traggla vidare, utan ska kolla på blondinbellad dagbok på internet, har missat många avsnitt nu, får väl ta igen det. Spännande att höra vad hon har att säga denna gången, eller... tycker jag det?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0