you won't by me a life

Snart är det dags att bege sig till växjö, med Adam och hans kära familj. Ska ju som sagt kolla på stand up, Magnus Betnér. Ska bli riktigt roligt faktiskt, har sett fram emot detta :) När vi kommer hem blir det partaj hela natten lång och träffa massa nytt/gammalt folk som var längesen man såg.

Har väl inte hunnit göra så mycket idag. Vaknade, städade rummet, duschade, fixade iordning mig, ätit och ni har jag lite tid över att döda. Ska snart ner till konsum och fixa liter blannvann. höhö. Kommer troligtvis en massa bilder från festen sedan, om jag lyckas ta några. Är dålig på det när det väl kommer till kritan. 'Ska dock göra så gott jag kan :))

Nu ska jag vidare igen, ska inte sitta här och slöa ner mig igen. Ut en runda med hunden blir det nog istället, mihii! puss

thanks for telling the truth, even though I wish I didn't hear it. gosh, I miss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0