you're the best part of me

 Nu har jag precis tittat klart på de båda filmerna jag påbörjade igår kväll. Måste säga att jag verkligen gillade barnhemmet. Fast lite irriterande var det faktiskt att hela filmen var på spanska. Kanske jag borde ha lärt mig en massa nu, men nä, de pratar ju så jäkla fort, man hör knappt ett ord. Eller, enstaka hörde man faktiskt, då och då. Den var bra iallfall, det var det jag ville komma till.

Ja, min kväll ser inte ut att bli så mycket bättre än såhär. Syrran dissade mig och stack på fest istället. Blir ferre för mig imorgon istället. Men jag antar att jag bara ska kolla film osv ikväll. Håller på att dra hem det nya avsnittet av oth :D:D:D! Så blir väl till att kolla på det ikväll när det blir färdigt. Det går riktigt sakta kan jag ju då tillägga. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller huuur?!

Aja, tänkte sätta mig med en skål glass och kolla på någon annan film i väntan på att de ska bli klart.

ditt samvete speglas mot det öppna havet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0