bilder från pipkväll #2



Några miniatyr bilder ifrån igår. Variation var det ja. Även om bilderna är väldigt 'similar', tanken som räknas. Som ni ser hade vi minst lika trevligt igår som i förrgår. Eller hur det nu blir.
Idag har jag gjort lite nytta. Tog tag i att städa mitt rum, så då liknade värsta grisstian, men som numer ser ganska inbjudande ut. Har målat färdigt min talva nu, som får bli en smyckes-hängar-tavla. Kan visa er när den är färdig och på plats. För övrigt har jag suttit och kollat lite på "He's just not that into you". Ingen vidare bra film enligt mig, men den funkar. Ska inte döma i förväg, har ju trots allt inte kollat färdigt på den ännu. Kanske får den sig en rejäl vändpunkt och blir superbra. Vem vet?

nähe, nu har jag inte tid till att skriva mera. hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0