do you know what it feels like?

Ja, en mysig kväll i näset med Sara satt faktiskt inte alls fel ska ni veta. Thaog igen missat skvaller under veckorna och så vidare. Sedan kom det lite till folk, och kort där efter drog jag hem. Frös ihjäl och klockan hann ifatt mig. Tänkte att jag skulle kränga två rostade mackor, hoppa in i duschen och sedan sova. Sista jobbedagen för veckan imorgon, och så är det bara två veckor kvar. Nu när jag tänker efter har veckan gått ganska fort faktiskt. Which is good.

nej som sagt. Klockan är alldeles för mycket för oss morgontrötta. Gotta go. Ha en bra kväll ni andra :)) puss


Kommentarer
Marie

heeej! :)



besök gärna min blogg!! :)



ha det bra:)

2009-07-18 @ 21:39:31
URL: http://exaktmarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0