don't be suprised when we hate this tomorrow

Det tog emot att stiga upp idag kan jag säga. Somnade halv 12 både iförrgår och igår, jag är väl inte riktigt gjord för det. Nu är det ju bara en dag kvar, ska bli så himla skönt! Jag hoppas på att dagen går lika fort imorgon som idag, det rullade på som sören idag. Gillar dock att Jobba med Charlott och Olly. Haha, så mycket fin humor i dem tjejerna, ni skulle bara veta. Well, fick god efterrätt idag också. Har blivit så de senaste tre veckorna nu, att jag har ätit efterrätt på jobbet, och när jag kommit hem har jag käkat lunch. Haha. Lite omvänt, men det funkar så bra så.

Fick gå en kvart tidigare idag, så är hemma redan nu. Ska laga egen mat nu för soppan som står framme lockar inte särskilt mycket. Kräset kan tyckas, men lite måste man ju få välja. Förhoppningsvis finns det nog pannkakor över sedan igår. Hålla tumme!


Min fina pannkaksstekare för något år sedan innan jag skulle iväg på tävling får pryda detta inlägg. Det var tider det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0