I'm moving with the wind

Så bra gick det med min önskning om att det inte skulle åska mera. Redan dagen efter. Fast jag och syrran hann med lite allt möjligt innan åskan kom. Var ute och gick en runda i byn, där det var den årliga marknaden. Som jag förövrigt tycker bara blir mindre och mindre för varje år. Vi köpte lite godis, och lite fika från deres och satte oss ute på gräsmattan och fikade. Riktigt mysigt och skönt. När vi återvände hem la vi oss båda ute i solen, chillade lite, läste och sådant. Sedan kom åskan!

Och sedan hände typ världens läskigaste sak. Var inne på mitt rum och så hörde jag molle skrika som fan, alltså, inte skälla utan verkligen skrika för att han hade ont. Och så låg han bara på golvet och skrek jätte mycket. Usch, blev typ livrädd. stackars lille Molle. Ibland kan det vara farligt att springa runt så fort som han gör här hemma. Ni skulle se, racer fart ;) Men nu ligger han så sött och vilar i sitt lilla bo.

han är ett litet charmtroll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0