it's better than were we are now

Nu har jag tryckt i mig lite av allt möjligt, och det blev faktiskt inte spagetti idag. Nej, utan idag blev det potatisbollar, eller bullar, vad de än nu är. Lite lingom på det så blir det delicious. Kanske inte överdrivet, nej.


"personer som gillar den här bloggen gillar också"
rahlenfeldt/krillebooi. För jag är ju så lik honom inom mitt bloggande. Först visste jag inte ens vem killen var, han som alla pratade om, men nu vet jag. Har spenderat lite tid framför hans blogg och på youtube. Och jag ser ingen likhet. Men, "personer som gillar den här bloggen gillar också" - policy liksom. ni måste gilla nedanstående om ni gillar min! Simpelt. - pffft. Lite fail.

Nej, nu tänkte jag kolla på något film eller något.
jag vet, jag är tråkig! Ni får stå ut lite till :)


Kommentarer
Sara

nice blogg:D

2009-07-13 @ 16:43:18
URL: http://ssaraslife.blogg.se/
Sara

sv : tack ! :)

2009-07-13 @ 16:45:03
URL: http://ssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0