let me all in

Så, nu har jag lite ny musik att lyssna på när jag kör. Förhoppningsvis tar det väl ytterliggare ett par månader innan jag har lärt mig spellistan utantil och behöver byta ut den. Jag brukar aldrig ha ork till att faktiskt lägga in något nytt på mobilen. Får väl bättra mig.

Antar att jag borde legat i säng för länge sedan, men så finns de ju folk och saker som gör att man fastnar här. Har rensat bland alla mina bildmappar nu, över 1000 bilder slängdes tillslut. Någon dag bör jag nog rensa bland min musik också, det kan ta dig, tro mig. Det är några stycken som har samlat på sig under åren. Fast de ligger mest och skräpar, spotify används flitigt just nu.

Men klockan tickar på alldeles för snabbt, redan tio i elva. Det kommer nog att kännas imorgon, eller iövermorgon, men med bara 3 dagar kvar bryr jag mig inte så mycket. Ska bli skönt med lite lov sedan.


Hittade denna härliga bild när jag rensade. Varför känns det som en evighet sedan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0