my past keeps hunting me

Hejochhå!
Har bara varit hemma ikväll. Tråk, tråksomfan. Ibland kan mina föräldrar vara lite "inte bra". Jag får överleva med lite one tree hill, massor av glass och jordgubbar (har ju en del att äta nu, med tanke på de 15literna vi plockade igår), och min mobil. Funkar i alla lägen, sålänge det klirrar i den med jämna mellanrum. Har iallfall precis duschat nu, fräsch och goer nu.

imorgon skulle vi kanske åka till mellby, men funderar på att skita i det. Hököns marknad är så mysig och den är också imorgon. Det är liksom ett måste att gå på. Tradition sedan länge tillbaka. Många år. Vi får se var jag hamnar tillslut imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0