the last word

Det tog sitt tag innan vi styrde mot kristianstad, men fram kom vi. Självplockning så det bara small om det och jag började undra lite hur jag skulle klara av detta. Med åskan i luften och regnet hängandes i molnen plockade vi på för att få det gjort innan de brakade loss på riktigt. Dock blev inte åskan värre än vad de var igår, vilket är bra. Jag själv funderade många gånger att gå och sätta mig i bilen igen. Plockade sammanlagt 30l jordgubbar, så nu har vi så det räcker och blir över.  Jag lyckades även häva jordgubbar på min tröja och mina skor. Fast jag var inte den enda som hade lyckats med det. De gjorde vi alla. Dessutom tror jag att jag åt fler jordisar än jag plockade, frågan är hur jag kommer att må ikväll/imorgon. jesus!

Innan vi skulle hem stannade vi till på mcdonalds, mat mat mat! Och lite glass. Puss på det. Har umgåtts med den officielt pratigaste ungen som universum skådat. Han pratar konstant, non stop, oavbrutet! Vi andra var trötta och ville sova, han ville leka billekar och prata. Ibland kom tankten "skjuuut!" upp i mitt huvud, men när jag somnade försvann den igen. När jag vaknade igen var jag tvungen att spela med, leka lite billekar och så. Men, nu är vi hemma igen, jävligt skönt. Inga planer på att äta några jordgubbar nu, nej, usch! De är knappt gott längre, haha! Men lite one tree hill och sömn skulle sitta finfint.


jag vet att ni gillar sista bilden på martina. mmmm, sexy!



Kommentarer
martina

Ta bort sista bilden tack!!!!

2009-07-03 @ 15:26:27
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0