you've had you fun

goodmorning, sovit gott? :)
Jag har sovit skapligt gott, tills klockan tre, då en viss man börjar riva på min dörr i bön om att få komma ut och uträtta sina behov. Jag följer snällt med och släpper ut honom, men sedan vägrar han komma in. Och jag kan ju inte låta han stå ute helt själv i kylan så jag bosatte mig på golvet med täckte i kanske 15minuter tills han återvänder in igen. Sedan var min natt förstörd. Blev pigg av den friska luften och kunde verkligen inte somna om. Ackack.

Nu är jag uppe iallfall. Tänkte slänga upp några bilder även från igår, men det får bli senare. Det sitter en "råtta" och sover i mitt knä för tillfället. Och jag börjar bli hungrig, men frukost är väl lite sent nu. Ja, jag får vänta tills lunchen helt enkelt.



Kommentarer
Linda

Så söt du är!!=) kram

2009-07-10 @ 19:39:57
URL: http://chiccadelika.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0