växjö

Oj. Denna dagen har bara rusat förbi. Första jobbdagen på denna veckan, sista måndagen någonsin att vakna tidigt på, tills skolan börjar iallfall. Dagen gick fort där iallafall, ingen lugn sekund idag inte. Hemska saker också. Det var en tant som dog igår, och så hämtade de henne idag. Usch. Jag kunde egentligen inte förmå mig själv att kolla, men det gick inte att missa när de körde ut henne  på båren. Den känslan är inget jag gärna är med om igen. Man känner sig plötsligt väldigt tom inombords, förstår inte hur människor som jobbar med bortgångna klarar av det. Ja, usch igen.

När jag kom hem från diö så åkte jag direkt ner till Team Sportia där de var värsta fete rean på allting. Inhandlade 3par skor, varav ett par var idrottsskor och en idrottstrunk. Som om det inte skulle vara nog med shopping för dagen så åkte jag, syster och pappa till växjö senare på eftermiddagen. Jag har stora förväntningar om att komma hem med flera shoppingkassor, men icke. Det första jag gjorde när vi kom till växjö var att säga hejdå till min kära kompiskamera. Hoppas de inte kan laga den så att jag får en splitter ny. Hade suttit fint det. Tyvärr blir det ju inte mycket bilder på ett tag. Men det är sådant man får räkna med när man häller ut cider över den. Jag fick även med mig ett till par skor, högklackade, och en tröja från gina. Plus lite mat i magen som satt som smäck!



De höga klackskorna lär nog få följa med på en hel del äventyr skulle jag tro. Riktigt sköna att trampa runt i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0