you'll never hear me say i wanted it this way

Har tillbringat kvällen med en pensel i handen och färg över hela armarna. Det börjar arta sig, är snart klar. Ska bara fixa en lösning till den understa ramen som saknas. Ni kanske undrar vad jag ska med den till? Min första tanke var att jag ska ha den att hänga örhängen på. Fick lite idéer när jag såg, lisas systers, angelinas. Men jag vet ännu inte om det blir så, eller om jag helt enkelt ska använda den till något annat fiffigt. Återstår att se. Det är i vilket fall som helst bra att sysselsätta sig med regniga dagar, tråkiga kvällar och så vidare. Funderar på att göra något mer kreativt. Gäller bara till att få fantasin att sammarbeta lite också.



NU: one tree hill



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0