boy, you know i miss you

tjenixen. Ännu en vacker dag med strålande sol, och lite moln. Började dagen med att vara påväg ut och gå, kom en bit sedan vände vi igen eftersom vi tänkte istället göra ut till näset. Sagt och gjort. Molle badade efter lite om och men, tillslut slängde vi i honom i vattnet. Martina hade länge undrat om han kunde simma. Och det kunde han, så nu har vi fått det bevisat. Kanske hon slutar tjata om att få se honom simma nu några dagar framöver. Fast, vem försöker jag lura? Hon kommer vilja bada honom varje dag nu när hon vet sanningen. oh god!

Resten av dagen har spenderats ute med musik, sol, en bok och gott sällskap. Ett tag höll jag på att dö lite ute i solen, tur vinden finns ibland. även molnen är guldvärda emellan nått. hoho. Var nere en runda i byn och kollade runt i lite olika affärer. Blev förälskad i en ny parfym nu. Wood. Den för tjejer. Luktar väl inte så tjejaktigt, men GUD vad gott den luktar! 

 Nu har jag precis varit ute och klippt gräset och varit überduktig. Måste samla ihop en massa pengar nu. Jag och syster har stora planer på hur vi kommer att bli rika, eller hur? Hoppas bara att vi är affärsmän nog till det. eller kvinnor.


har jag fått världens längsta ben or what? Synvilla kanske.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0