give me a call, i miss you

tjuhuu
så dålig väder som de sas att det skulle vara har det ju faktiskt inte varit, vilket är jäkligt gött. Något som inte är lika gött är att de sägs att det ska vara mycket sämre imorgon, och då ska vi paddla. Ack. Får håll tummarna lite iaf.

Idag har skolan varit helt okej. Började med slöjd, sedan lite no, gjorde en laboration, rengöringskräm. Vi var typ de enda som lyckades, tummen upp på de :) Sedan var de lunch, och efter de spanska, då fortsatte jag att sy på mitt lapptäcke, eftersom vi inte hade någon lärare. Sista lektionen kollade vi på någon dålig film om sex. Eller nått. Jag sov typ halva filmen. Så bra tyckte jag att den var :)

Snart ska jag ner i byn och kirra lite fika till paddlingen, och senare hem för att fira salome tror jag. (y) För som ni vet, så fyller hon år idag :D Stort grattis my love.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0