I can still recall, our last summer

Okej, jag erkänner! Idag var jag ungefär sååhär nära på att skolka från skolan helt och hållet. För en språkdag lockade inte det minsta, men på något höger/vänster hamnade jag ändå i skolan kvart över åtta. Vi började med att bli indelade i grupper för att sedan göra en redovisning som vi skulle visa upp inför de andra grupperna. Mycket till språkdag? Nej inte riktigt och det var riktigt tråkigt. Fast med Therese som lärare är allt bra, gosch vad vi skrattade åt henne idag. Nu inser jag att henne kommer jag sakna grymt mycket faktiskt. Hennes bra moments! Hur hon alltid hånar alla elever på sitt grymma sätt, hur mobbad jag blivit av henne på sista tiden för att jag EN gång under 4 år glömt att skriva mitt namn på ett prov,  alla smygfoton hon springer runt och tar med jämna mellanrum, ja, jag kommer sakna henne. Det vet jag.
På eftermiddagen var vi nere på linne och övade inför avslutningen, som börjar närma sig. Sista lektionen kollade vi bara på någon tråkig film och new york, och los angeles(?).

somnade i tre timmar när jag kom hem, pigg som en lärka nu :) Har precis varit ute och gått med pappa martina och fjompen. Skönt att springa av sig lite, som jag har gjort alldeles för mycket den senaste timmen. Gosch, igen. Nu ska jag bara lata mig, och städa mitt rum, vilket behövs jävligt mycket ska ni veta. puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0