marley och jag

Goddag goddag! :)
Allt bra med er?

Själv kom jag i sängs alldeles för sent och gick upp alldeles för tidigt. Jag får väl glädja mig åt att jag inte sover bort några timmar att mitt lov, änsålänge. Har varit nere på biblan med pappa och syrran. Kände att jag var tvungen att låna en bok som jag kan sysselsätta mig med en dag som den här. Då det varken är sol eller regn. Lagom läsväder med andra ord. Som om de inte vore nog med att låna 2 feta böcker så köpte jag även en. Som jag nu, den närmsta halvtimmen, har ägnat en halvtimme åt. Efter de första sidorna var jag nästan helt kär i boken. Det hjälper lite att ha sett filmen också. Så det blev njutningsläsning ett tag framöver vill jag lova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0