people they're coming, people they go.

Sista månaden på gemö nu, tiden rusar iväg. Vår sista brännbollstunering spelades idag. Två av tre matcher vunna och jag känner mig stolt över denna sista insats som lagledare även om vi inte tog oss hela vägen till semin. Eller till finalen for that matter. Grattis till er som vann iallfall. Resten av dagen kollade vi på Get Smart. Ingen vidare film enligt mig, jag vände ryggen till och passade på att sova lite istället.

När jag kom hem blev det att laga mat med syrran, sedan kolla lite one tree hill och sova en timme. Perfekt. Och nu har jag precis varit ute och gått med mami, satt fint. Lite sådär uppiggande och friskt väder ute. Fast jag hoppas verkligen att det ska bli fint väder de närmaste dagarna.

men nu är det dags för något oväntat och bra. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0