shake the glitter

Nu är alla bravader slut och jag har lite tid att lägga in bilder och annat.
men jag börjar väl där jag slutade, vilket var.... Middagen, just det!


Kvällen blev en stel, men ganska mysig och lyckad kväll. Välkommsdrink, 3rätters middag, fina dikter om varje person i klassen och mycket mer. Vi kollade på videoklipp från alla dessa år igenom med klassen, och när jag tänker efter så märker jag att vi varit med om en hel del med våran klass. Som jag sa, det finns inte så mycket att säga om denna kvällen, men den var väldigt trevlig och det behövdes verkligen för våran klass. Alla var jätte fina, tjejerna i klänning och killarna hade kostym. De flesta iallafall.





Här finns resterande bilder ifrån middagen!
http://www.facebook.com/album.php?aid=87822&id=747044000&l=40c912a1f1



Kommentarer
Anonym

hej har läst din blogg från&till ett tag, mst säga att du verkligen är söt och verkar va en vettig tjej, fortsätt med det du gör sötnos! :)

2009-06-22 @ 14:56:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0