would you give it all up?

Nu har vi varit och firat den lille pilllefjompen som fyllt 16!
Det började med lite trevligt prat på trappan, sedan stapplade både simon och sara dit och vi bestämde oss för att beställa pizza och köra ut till näset för att äta. Jätte mysigt, dock aningen småkallt, så efter att vi krängt i oss pizzan och hunnit prata lite så körde vi bort till Salome igen. Där det blev prat till tusen. Mina öron är nog sprängda vid det här tillfället också skulle jag tro. En hel mysig kväll och jag hoppas hon blev nöjd med vad jag och sara skrapat ihop till henne, jag tyckte idén var kalas iaf!

Har precis kommit hem från byn, har varit och handlat lite inför imorgon. Då vi ska paddla hela långa dagen. Sjukt segt, och jag undrar om jag och salome kommer att fixa detta, det är ju sjukt långt att paddla. Vi får väl se, det slutar säkert med att vi hamnar på andra sidan jordklotet i någon sjö eller något hav. Skulle inte förvåna mig.










tänk så mycket vi två har varit med om honey! :)
NU: OTH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0