you would always treat me like a lady

Blev inget ikea idag, för de hade jag varken tid eller ork till.  Istället gick jag och padre en lång runda, träffade på två andra små hundar som molle skulle kaxa sig lite mot. haha, lille sötnos. När jag kom hem kollade jag och sis på lite one tree hill, och efter det så var resultatet en sovandes kristin. Efteråt alltså. Och jag har väl sovit ungefär fram tills nu, och nu känner jag mig bara bakis. Mår lite illa och mitt huvud är inte på topp. Men jag kan garantera er att jag är så långt ifrån bakis man kan komma. Bara jävligt trött. Again. Har lock för öronen också, skit jobbigt.

Tänkte jag skulle hoppa ín i duschen nu för att piggna till lite. see you all!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0