already suffered the fever of disbelief

bra lördagkväll!
Claes körde ut oss till Bobo i länshult, guess what. Ingen hemma. Lagom bra. Men vi kirrade koden in till huset och jag och Burre började leta efter kablar i hela huset till playstationet, eftersom vi något skulle göra medans Robin var och kalasade borta i Råshult. När vi väl hittade de och skulle börja spela buzz så kom han såklart hem. Haha, men vi körde lite och det gick bra, de tre första rundorna iallfall. Haha, men sist kom jag inte iaf! Haha, sedan kollade vi på någon film om poliser och knarklangare. Minns inte vad filmen heter, men jag såg inte heller så mycket utav den. Och jag har säkert feta blåmärken överallt på mina armar, misshandlad.se!

Claes kom och hämtade oss vi ett och vi (daniel) armbågsraggade på vägen hem. Knas båda två!
Somnade runt halv 4 inatt och vaknade väl vid 10-11 tiden.

Nu märker jag att det snöar. Åååh, jag blir ledsen i ögat. Jävla pisssnööö! Vart är våren?
Iallfall, idag har jag kollat på twilight igen, haha. och har precis duschat. Senare ska jag kolla på innebandy och sedan ikväll blir det träning för fullar muggar. Nu ska jag dock äta något :) see you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0