baby goodbye

monday is over.
Igår somnade jag väldigt tidigt, alldeles för tidigt för att vara Kristin. Jag hann inte ens se färdigt hela sanningens ögonblick. Så tidigt alltså.

Hade lite hopp om att vakna pigg i morse, men icke. Bortkastad tid att sova så tidigt på kvällen med andra ord. Började dagen med svenska, och sedan mentorstid. Lite eget, engelska, lunch och idrott och eget så hade vi dagen avklarad. Har  precis insett att vi faktiskt har ganska mycket skolarbete just nu. Hk, evolution, religion, matte(fyhelvete  alltså!), svenska och sådant. Antar att jag måste ligga i lite nu, hemma och i skolan.

Ikväll blir det träning för min del, även om jag känner mig halvdålig. Huvudvärk. Men jag antar att jag överlever, får ta det lite lugnt ikväll. Jag är så sjukt trött också, yeeeey alltså! :) men nåväl. Nu ska jag pysa! Puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0