beautiful, dirty, rich

Känner ni hur våren börjar närma sig? Solen har kikat fram, dock blåser det enormous ute. Kallt, men härligt. Skolan idag gick fort. Hade slöjd, laboration, spanska och eget. Så hela dagen har gått ganska fort, och vi har ändå lyckats få en sak gjord. Eller, gjord och gjord, påbörjat kanske man skulle säga ístället.
Jag är förövrigt helt inställd på att det är onsdag idag, av någon anledning. Vet inte varför, men det är onsdag idag! De vet jag innerst inne! :) Idag måste jag sätta igång med allt jag har att göra, skriva en egen dikt bland annat. De lär ju ta sin tid, med tanke på att jag inte är någon vidare poet. Jag måste också fixa klipptid snarast, förfärligt. Eftersom jag inte är något större fan av klippning, (och jag som bli frisör) haha!

bäst man sätter igång så att man får något gjort kanske? Jovars! :) Ska ut en runda sedan i det tjusiga vädret.  ÅH vad jag önskar att jag hade min Gucci nu :/ <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0